Úmrtí

22.10.2014 23:40

Kisha byla od neděe celá rozcuchaná, pokrčená, a celkově vypadala jako malá koule chlupů. Neměla průjem, ani zahnisaný čumák. Od úterý se mi zdálo že už nebaští tak jak má, což šlo poznat pohlazením přes hřbet. Převážila jsem ji a měla jen 25g (zdálo se mi to málo, i přesto že jde o 3měsíční mládě), tak jsem dala do vody glukopur a doufala že se zlepší. Včera dopoledne už vypadala líp a nakonec jsem ji ve 23h našla mimo hnízdo jak leží v pilinách, ještě dýchala. Ve 23:25 mi umřela doslova v náručí :-(
Vůbec netuším co se mohlo stát. Od toho pátku 10.10. kdy jsem si ji převzala byla suprácká. Bez problému se seznámila se siamákem, byla zvědavá, hrála si, každej den jsem si ji brala do ruky, děti ji měli taky rádi.

Za tu krátkou dobu co jsme ji měli, mi opravdu přirostla k srdci. Ač jsem už dospělá tak mi včera bylo až do pláče, když se jí srdíčko zastavilo :-(