Tragédie

05.09.2011 07:51

Tradégie nás zastihla hned z rána, když jsem nemohla najít třídenní mládě Dafňulky a Rafaela. Hnízdo bylo prázdné, jestli se tomu dalo vůbec říkat hnízdo… A pak vyběhl starší potomek s něčím v tlapkách. Pořád jsem přemýšlela, kde vzal kuličku hroznu a pak jsem v bezvládném nahlodaném kusu spatřila ono hledané miminko. Takže je mi dneska příšerně. Ani nevím, koho z toho obvinit. Ernesto by bráškovi/sestřičce nikdy neublížil, protože do teďka se o něj společně celá rodina starala. Spíš v tomto případě zakročila Dafne....

Manžel mi už vytýká počet našich chlupáčků, tak jsem Rafaela, Ezekiela a Ernesta, přesunula do samostatného terárka, které se vyprázdnilo, dnes ráno, když jsme udali samičky Thaliu, Auroru a Anabel do Pardubic. Dafne je chudák malá zatím sama, ale určitě bude do měsíce seznámena nejspíš s Leilou, u které také neplánujeme v nadcházejících měsících mladé.